Вперше українські дороги будуть не латати, а будувати

Проблеми автодорожньої галузі – болюча тема для України. Нещодавно глава Міністерства інфраструктури країни Володимир Омелян заявив, що до осені відомство направить у Верховну Раду пакет законопроектів. У них будуть розглядатися основні напрямки будівництва нових доріг.

За словами Володимира Омеляна, на відновлення доріг і розвиток галузі виділено 19 мільярдів гривень.  Він гарантує стабільне фінансування та можливість розпочати будівництво нових автомагістралей. Про повномасштабне будівництво автомагістралей з весни 2017 року розповів на брифінгу прем'єр-міністр Володимир Гройсман. Він гарантував, що тендери на закупівлю матеріалів будуть здійснюватися публічно, а роботи будуть фінансуватися з коштів держави та Світового банку.

Будівництво нових доріг в Україні почнуть в 2017 році

 

 

Розробляти стратегії будівництва будуть кращі фахівці галузі. Прем'єр акцентував увагу на тому, що першочерговим завданням є спорудження двох основних коридорів: з півночі на південь і з заходу на схід. Вони забезпечать комфортне і безпечне пересування українців, а також умови для міжнародних транзитних перевезень.

Сьогодні в Україні ведуться ямкові ремонти доріг і планується реконструкція проблемних трас. Витрати на ці роботи складуть близько 4 млрд гривень. На прес-конференції Гройсман висловив надію, що коштів, які держава може виділити на реконструкцію і будівництво нових магістралей буде достатньо, і в Україні з'являться нові дороги високої якості.

Будівництво нових доріг в Україні почнуть в 2017 році

Найгірші дороги знаходяться на Заході і Півдні України. «Укравтодор» назвав десять найбільш проблемних ділянок. Сюди увійшли напрямки

  • «Тимково-Балта-Первомайськ-Доманівка-Олександрівка»;
  • «Одеса-Рені»; «Львів-Радехів-Луцьк»;
  • «Чугуїв-Мілове»;
  • «Мукачево-Рахів-Івано-Франківськ-Рогатин-Львів»;
  • «Одеса-Вознесенськ-Новий Буг»;
  • «Дніпро-Миколаїв»;
  • «Львів-Самбір-Ужгород»;
  • «Олександрівка-Кіровоград-Миколаїв»;
  • «Кіровоград-Платоново».