За прогнозом аналітиків, портрет покупця житлової нерухомості у 2022 році матиме кілька рис.
80-85% покупців належатимуть до вікової категорії від 25 до 45 років. Близько 10-15% – це аудиторія віком від 45 до 60 років.
Понад 40% покупців належатимуть до IT-індустрії. Близько 30% – менеджери середньої та вищої керівних ланок секторів рітейлу, логістики, роздрібної торгівлі. Близько 20% потенційних інвесторів належатимуть до творчих професій. Понад 10% – переселенці й люди старшого віку з усталеним життям і звичками.
Понад 55% людей купуватимуть квартири за власні накопичення або за кошти від продажу старого житла з доплатою, що не перевищуватиме 30-40% від вартості нового житла.
Близько 35% розраховують стати власниками за допомогою програм із розтермінування від девелоперів, близько 10% готові придбати квартиру в іпотеку.
Близько 60% покупців уже мають власне житло і намагатимуться покращити свої життєві умови.
0 Коментарів - Написати коментар