Коли надійшло замовлення на перетворення квартири-студії в «японський космічний корабель 1970-х років», директор студії March Studio Родні Егглстон посміхнувся і відразу ж почав створювати абсолютно білий капсульний готель, надихаючись японської капсулою Nakagin Capsule японського архітектора Kurokawa. Співпрацюючи з художником Робертом Морганом, Родні знав, що цей проект може бути в рівній мірі концептуальним і грайливим.
Завдання: максимально використовувати площу 3,5 × 10,2 метра. Просторові обмеження вимагали прагматичного підходу. Приміщення являє собою капсулу. Криволінійність форм випливає з функції і далі визначає деталізацію естетики простору-капсули. За словами Родні, вигин усіх кутків був природним кроком, який запобігає травматичні повороти тіла, що може натиктися на гострі краї у вузькому просторі.
Наступним пріоритетом було вирішення проблеми нестачі світла. Нове широкоформатне вікно з подвійним склінням тепер дозволяє проникати природньому світлу, відкриваючи чудові види вершини гори. Замість того, щоб освітлювати стелю стельовими світильниками, Родні запропонував світлодіодне освітлення, яка може регулюватися від яскравого освітлення до тонкого світіння. Внутрішнє світло виглядає, як просвіт і допомагає ще більше уніфікувати інтер'єр.
0 Коментарів - Написати коментар