Коворкінг, конференц-зал та крафтові майстерні: у Франківську презентували реконструйований “Промприлад”

Сьогодні, 5 березня, в приміщенні заводу "Промприлад" пройшла презентація пілотної частини проекту "Промприлад. Реновація".

Це частина масштабної ініціативи, яка передбачає створення сучасного інноваційного центру, який охопить чотири основні напрямки розвитку регіону: освіту, мистецтво, нову економіку та урбаністику, інформує Фіртка. 

 

На першому поверсі розташуються коворкінг, конференц-зал, крафтові майстерні, офіси інноваційних компаній та партнерських організацій, галерея, урбан-лабораторія, мультимедіа лаб, танцювальна школа, дитячий простір, освітні програми та кафе.

 

Пілотний проект площею 1732,8 м2 запрацює у тестовому режимі вже у березні.

 

Роботи з реконструкції приміщення тривали протягом 9 місяців. Наразі тут уже працюють коворкінг та конференц-зали.

 

Впродовж весни простір заповнюватимуть різними функціями. Дизайн простору розробили архітектурне бюро "Zotov&Co" та архітектор Анна Пашинська.

 

Наступним етапом стане створення Fab Lab-відкритої майстерні для реалізації ідей у Парасольковому цеху заводу. На площі 700 м2 розміститься зона майстерень з обладнанням для робіт з деревом, металом та 3D-принтерами, швейна майстерня і навчальні зони.

 

Нагадаємо, "Промприлад.Реновація" має на меті формування креативного потенціалу в місті для створення можливостей, які б посприяли виведення регіону на шлях динамічного розвитку.

 

Оновлений завод повинен стати майданчиком для апробації та поширення знань і якісного практичного досвіду між фахівцями,спільнотами й компаніями.

 

"Ми покладаємо надії на роботу такого простору. Я переконаний, що створення такого простору дасть перспективи для розвитку Івано-Франківська", - зазначив заступник міського голови Богдан Білик.

 

За його словами функціонування простору допоможе в розвитку малого бізнесу.

 

Оператор відкритої майстерні "Шуфля" Наталя Найда зауважила, що тут намагатимуться працювати й на експорт. Зокрема створюватимуть тканини, а з них речі-сумки, портфелі, з брендуванням для популяризації міста.