Свої думки з цього приводу Квасов опублікував у фейсбук.
"Брехня. Слухань не було. Протокол ― підробка без підписів, а графічні документи завантажили за два дні до сесії, на початку липня. Але поставили дату ― початок червня. До того ж це ДПТ порушує цілу низку норм Закону України про регулювання містобудівної діяльності, які пояснюють, чому приймати ці документи протизаконно:
Стаття 5. Обов’язковість дотримання вимог містобудівної документації
1. Програми розвитку регіонів та населених пунктів, програми господарського, соціального та культурного розвитку повинні узгоджуватися з містобудівною документацією відповідного рівня.
2. Вимоги містобудівної документації є обов’язковими для виконання всіма суб’єктами містобудування.
Стаття 17. Генеральний план населеного пункту
9. ЗМІНИ до генерального плану населеного пункту МОЖУТЬ ВНОСИТИСЯ не частіше, ніж ОДИН РАЗ НА П’ЯТЬ РОКІВ.
Стаття 18. План зонування території.
5. Внесення змін до плану зонування території допускається за умови їх відповідності генеральному плану населеного пункту.
(Вони не можуть приймати ці ДПТ. Бо там зміни генплану, які можна робити раз в 5 років).
7. За порушення вимог, встановлених планом зонування території, фізичні та юридичні особи несуть відповідальність відповідно до закону.
Стаття 19. Детальний план території
1. Детальний план у межах населеного пункту УТОЧНЮЄ ПОЛОЖЕННЯ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території.
Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції.
Стаття 21. Громадські слухання щодо врахування громадських інтересів
1. Громадським слуханням підлягають розроблені в установленому порядку проекти містобудівної документації на місцевому рівні: генеральні плани населених пунктів, плани зонування територій, детальні плани територій.
2. Затвердження на місцевому рівні містобудівної документації, зазначеної у частині першій цієї статті, без проведення громадських слухань щодо проектів такої документації забороняється.
(Громадських слухань по більшості ділянок просто не було!)
Стаття 24. Особливості регулювання земельних відносин при здійсненні містобудівної діяльності
2. б) ЗАБУДОВА ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ здійснюється В МЕЖАХ ЇЇ ЦІЛЬОВОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, встановленого відповідно до законодавства.
3. У разі відсутності плану зонування або детального плану території, затвердженого відповідно до вимог цього Закону, передача (надання) земельних ділянок із земель державної або комунальної власності у власність чи користування фізичним та юридичним особам для містобудівних потреб забороняється. (!)
4. ЗМІНА ЦІЛЬОВОГО ПРИЗНАЧЕННЯ земельної ділянки, яка не відповідає плану зонування території та/або детальному плану території, ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ.
5. Уповноважені органи з питань містобудування та архітектури і центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, забезпечують відкритість, доступність та повноту інформації про наявність на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці земель державної та комунальної власності, не наданих у користування, що можуть бути використані під забудову, про наявність обмежень і обтяжень земельних ділянок, містобудівні умови та обмеження в містобудівному і державному земельному кадастрах".
за матеріалами 0342.ua
0 Коментарів - Написати коментар