Яке розв‘язання ситуації продумали сучасні забудовники, розповів Аналітичний центр будівельної компанії «Благо».
Ідея розвантаження двору передбачає розподіл території на місце для дитячих та спортивних майданчиків та окремого паркінгу автомобілів з метою забезпечення комфорту для виїзду та максимальної безпеки пішоходів, зокрема дітей. Концепцію реалізовують по-різному.
Зонування
Найпоширеніший варіант – це зонування території на рекреаційну та проїздну частини. До прикладу, внутрішній двір закритий і призначений для розваг та спорту, а паркінг знаходиться ззовні житлового комплексу. Інший варіант – відпочинкова зона знаходиться в центральній частині ЖК, включаючи спортмайданчик, дитячий майданчик та сквер, а периферійна частина двору відведена для транспорту. Головне у зонуванні – дотримання найвищого рівня безпеки та комфорту мешканців, створення екологічно чистих та функціонально облаштованих територій, де зручно відпочивати дітям та дорослим. Принцип зонування використовується у житлових комплексах Паркова алея та Comfort Park.
Наземний багаторівневий паркінг
Подібна практика застосовується у ЖК Manhattan. Наземний паркінг має багаторівневу структуру, що дозволяє оптимізувати простір для більшої кількості автомобілів і розширює можливості для модернізації пішохідної та розважальної частини двору.
Підземний паркінг
Інший варіант концепції двору без машин – підземний паркінг наразі менш поширений у Івано-Франківську і доступний лише апартаментам бізнес- та еліткласу. Практичність даного способу очевидна: автомобілі знаходяться у безпечному закритому приміщенні і потреби заїжджати у двір немає. Тому вся площа відводиться для розваг та відпочинку мешканців. Наразі похизуватися підземним паркінгом може житловий комплекс Парус.
0 Коментарів - Написати коментар