Другий міст на Пасічну: будівельники насувають багатотонні пластини основи. ФОТО

Будівництво мосту в Пасічну перейшло на новий етап. Сьогодні почали насування металевих пластин основи.

Про це повідомляє прес-служба міського голови Руслана Марцінківа

 

Директор "МЗ-112" Сергій Порожнюк каже, що технологія ортотропної плити передбачає метод на

 

сування. Тобто суцільну конструкцію мосту насуватимуть від опори до опори. Для цього використовують домкратні балки вантажопідйомністю 400 н. Нині планують просунутись до третьої опори.

 

Попередньо влаштували насип на в’їзді зі сторони вул. Хіміків, з якого почали насувати міст. Аби конструкція не пішла догори, додатково привантажили кінець мосту на 28 тонн.

 

 

Наразі зібрали та насувають одну плиту вагою понад 50 тонн та довжиною 53 метри. Потрібно ще три пластини довжиною 61 метр кожна, одну – 35 метрів, а ще одна пластина прилягатиме до розв’язки, її насувати не будуть. Начальник управління капітального будівництва Роман Галіпчак наголосив, що вся металева конструкція вже тут, в Івано-Франківську.

 

Лишилось тільки зібрати решту плит й насунути на опори. За останні 5 років в Україні це другий міст, який будується таким методом. Ще один – в Полтавській області, який звела турецька компанія.

 

 

Міцність такої конструкції в рази більша, ніж першого мосту через Бистрицю Солотвинську. Проблем зі швами тут не буде. Їх обробляють антикорозійними засобами, а вже коли вся конструкція буде готова, міст пофарбують в сірий. Зараз на об’єкті щодня працює близько 40 осіб. Науково-технічний супровід здійснює Інститут електрозварювання ім. Патона, спеціалісти якого перевіряють міцність швів конструкції.

 

 

"Вже можна побачити масштаби мосту. Поступово вимальовується конструкція, помітні тротуари і дорога. Процес будівництва вражає, бо технологія непересічна", – зауважив Руслан Марцінків.

 

Він підкреслив, що зведення самого мосту – це перший етап проекту. Розв’язка на Надрічній – наступний крок, а завершать будівництвом дороги на вул. Хіміків.

 

 

Загальна довжина мосту – 322 метри. Ширина проїзду – 5,5 метрів, по 2,5 м – ширина тротуарної зони, де будуть пішохідні та велодоріжки. Передбачені дві смуги безпеки.

 

Тобто якщо виникне позаштатна ситуація (ДТП, рух спецтранспорту), то машини просто прибираються до узбіччя для об’їзду. На мості також забезпечать якісне водовідведення.