Перед початком повноцінної роботи сервіс повинен бути протестований технічним розробником ТАРАS спільно з Держархбудінспекцією з метою з’ясування стадії готовності продукту, який у подальшому має забезпечувати надання якісних автоматичних адміністративних послуг у сфері будівництва.
Зазначене тестування проводитиметься з метою виявлення можливих технічних недоліків у роботі програми та оперативного їх усунення, що забезпечить якісне функціонування «Електронного кабінету».
Вказаний сервіс запроваджує автоматичність процесів прийняття рішень з декларативних процедур у будівництві, що повністю усуне вплив людського фактору та зведе до мінімуму можливість виникнення корупційних ризиків між замовниками будівництва та органами держархбудконтролю.
0 Коментарів - Написати коментар