На первинному ринку нерухомості за підсумками першого тижня карантину активні будівельні роботи продовжилися у понад 50% споруджуваних об’єктів, близько 30% – роботи велися частково, а в 20% – були тимчасово припинені.
Про це, посилаючись на дані аналітичного відділу компанії Citex Development, розповіла керівник з розвитку проектів Дар’я Бедя.
Зазначається, що відділи продажів споруджуваних житлових комплексів практично всі переведені в режим роботи вихідного дня (до 4-5 годин в день). При цьому основне консультування і надання інформації про об’єкт сконцентрувалося в онлайн-режимі – у соціальних мережах і месенджерах.
Також спілкування з інвесторами ведеться за допомогою відео-переговорів, електронного листування, а також телефонного зв’язку.
Дарина Бедя зазначила, що в умовах обмеженого попиту і зростання конкуренції між проектами, компанії-забудовники були змушені піти на безпрецедентні заходи щодо забезпечення відділів продажів всіма необхідними засобами захисту, починаючи від медичних масок, антисептиків і закінчуючи вологим прибиранням офісу кілька разів в день і кварцуванням приміщень.
«Кількість зустрічей з потенційними покупцями безпосередньо у відділах продажів лімітована і відбувається індивідуально та у разі крайньої необхідності. При цьому, дуже часто забудовники забезпечують клієнта засобами індивідуального захисту, якщо у відвідувача немає захисної маски», – розповіла експерт.
На чому позначилась ситуація з коронавірусом – насамперед на сегментах бізнес і преміум-житла. Разом з тим, за її даними, більш активні продажі велися в тих ЖК, де вартість кв. м не прив’язана до доларового курсу і в яких забудовники не встигли переглянути гривневі ціни.
Експерт повідомила, що у період з 16-22 березня на ринку спостерігалося зниження активності потенційних покупців практично на 20-25%. Кількість дзвінків у відділи продажів знизилася в середньому на 10-15% в об’єктах комфорт-класу, і до 35% в об’єктах економ-класу і більш дорогих категорій.
Рівень продажів теж дещо скоротився: до 15-18% запланованих угод були перенесені на більш пізній термін (1-2 тижні), і лише в 2-3% випадків угоди були скасовані. Дарина Бедя переконана: відкладений попит буде задоволений по завершенні карантину.
0 Коментарів - Написати коментар