На Калущині відкрили новозбудований міст через Дністер. ФОТО


У п’ятницю, 18 вересня, у селі Сівка Войнилівська Івано-Франківської області відбулося відкриття мосту через річку Дністер.

 

Всього рік знадобився буковелівській фірмі «ПБС», аби завершити закинуте спорудження довгобуду. На церемонію відкриття зібралася місцева громада. Люди тішаться, що тепер матимуть новий сучасний міст.

 

«Ми дуже раді, що тепер можемо безпечно дістатися до Бурштина чи інших населених пунктів на тому березі, — розповідає місцевий житель Василь. – До тепер їздили старим мостом. Повірте, на ньому дуже страшно».

 

Нагадаємо, будівництво моста у Сівці Войнилівській розпочали ще у 1995 році, однак його не вдалося завершити через відсутність фінансування.

 

«Перша фірма, яка прийшла будувати тут міст, зробила це у 1995 році. Наступна спроба була у 2006-му. Труднощі знову почалися у 2009, коли настала економічна криза. І на 10 років все затихло, – розповідає — виконроб ТОВ ”ПБС” Руслан Зінько. – І от вже у 2019 році тендер виграла фірма ПБС, яка за рік і збудувала міст повністю. Дуже приємно, коли здаєш такий об’єкт».

 

Сільский голова Сівко-Войнилівської сільської ради Оксана Галка зазначає, що місцеві до останнього не вірили, що міст таки добудують.

 

«Маємо добрий і гарний настрій, адже нарешті цей міст добудували. Хоча і мало хто вірив це. Довго чекали цього мосту через Дністер. Дякуємо будівельникам, які наполегливо йшли до своєї мети. Ми маємо за честь і гордість мати найкращий міст в Західній Україні».

 

За словами депутата обласної ради Михайла Якимчука, відкриття моста у Сівці Войнилівській – знакова подія для всього Калуського району.

 

«Для калуського району це знакова подія. І саме завдяки команді «За майбутнє» і фірмі ПБС сьогодні ми відкриваємо цей мостовий перехід. Я радий бути дотичним до цієї команди і переконаний, що в майбутньому нами на Івано-Франківщині збудується ще не один міст і не одна дорога».

 

Цим мостом з’єднуються кілька регіонів і кілька доріг державного значення. Загальна його довжина 243 метри. Міст складається з 10 прогонів: 6 залізобетонних по 18 метрів та 4 сталезалізобетонних по 33 метри. Тут влаштовані поліуретанові тротуари з обох боків, освітлення, сучасна гідроізоляційна технологія методом напилення, перила для людей з інвалідністю.