Хто і чому купує квартиру в районі Manhattan: портрет покупця


Останні 2 роки спостерігається зміна уподобань покупців первинного житла. Якщо раніше більшість вибирали нову квартиру по кількох параметрах, то зараз рішення про покупку приймається на основі великого переліку критеріїв.

 

Яким є сучасний покупець житла і на що він звертає увагу під час його вибору, спробували розібратися аналітики blago developer на прикладі сучасного району Manhattan.

 

Оселя як спосіб самовираження

 

Нерідко потенційні покупці вже мають житло, але хочуть покращити умови життя. Тому вдаються до пошуків квартири у новобудові зі значно вищим побутовим комфортом. Також до переїзду часто стимулює зміна стилю життя, збільшення сім’ї чи бажання самовираження.

 

Цікаво, що для сучасних покупців квартир важливе значення має концепція житлового району, його філософія. Вони сприймають дім не просто як місце відпочинку від роботи та вирішення побутових питань. Для таких людей оселя є виразником їхнього способу життя та відображенням їхньої індивідуальності. У прагненні будувати успішне майбутнє, вони з легкістю переїжджають у новобудови з високим рівнем комфорту.

 

Хто обирає житло у районі Manhattan

 

За даними аналітичного центру blago developer, переважна більшість клієнтів є віком 25-45 років з різними інтересами, звичками та вподобаннями. Загалом це молоді та активні люди, охочі переїхати в якісне житло у хорошому районі.

 

Вони уважні до дрібниць і ретельно підходять до питання покупки квартири. Рівень інфраструктури, технологічні рішення, наявні побутові сервіси, естетичне наповнення, природне середовище – все повинно відповідати їхнім очікуванням, щоб вони прийняли рішення про покупку такого житла.

 

Що стосується професій, немає однієї чіткої тенденції. Покупці квартир у районі Manhattan в більшості працюють у різних сферах та часто мають відмінні інтереси. Серед них є представники ІТ-індустрії, лікарі, менеджери середньої та високої ланки, працівники сфери роздрібної торгівлі, бізнесмени.

 

Архітектурний стиль району Manhattan та його унікальна концепція також приваблюють до життя тут представників творчих професій: дизайнерів, маркетологів, художників та блогерів.

 

Для прикладу, квартиру тут придбав відомий Івано-Франківський блогер Дмитро Варварук. Для творчої талановитої молоді вкрай важливим є гармонійне життя у місці, де є джерело енергії, життєвих сил та натхнення. Саме тому вони й обирають сучасний район Manhattan.

 

Дізнавайтеся більше про квартири у районі Manhattan у відділі продажу blago developer: + 38 (097) 0714 000.