Будівництво нового моста на Пасічну: аудитори розповіли про мінуси проєкту


Українська асоціація аудиторів безпеки автомобільних доріг надала висновок з перевірки проекту нового моста в мікрорайон Пасічна та автомобільної розв`язки на вулиці Надрічній.

 

 

Як зазначає голова асоціації Костянтин Щербаченко проведений аудит нового моста в Івано-Франківську та та автомобільної розв`язки на вулиці Надрічній є першим аудитом, який робився на замовлення міста в Україні, пише Фіртка.

 

Всі попередні аудити проводились на замовлення Служби автомобільних доріг України та стосувались об`єктів державного й міжнародного значення.

 

 

Аудит проекту нового моста та автомобільної розв`язки провели за восьма критеріями. В результаті проведеного аудиту передано висновок до управління капітального будівництва Івано-Франківської міської ради.

 

 

Як зазначив начальник управління капітального будівництва Роман Галіпчак це перший такий аудит на замовлення міста в Україні і за його висновком місто може продовжувати будівництво нового моста та розв'язки на вулиці Надрічній.

 

 

Керівник ГО Костянтин Щербаченко зазначив, що аудит безпеки автомобільних доріг проводиться на стадії проекту та вкінці.  За методикою проектну документацію оцінювали за 8 критеріями.

 

 

Так, аудитори запропонували не змішувати транзитний рух з локальним

 

"Ми пропонуємо залишити транзитний рух старому мосту, а локальний перевести на новий", - зазначив Щербаченко.

 

 

У місцях, де є накопичення води, важливо забезпечити водовідведення. 

 

 

"Проте, ми не перевіряємо правильність каналізаційної розв'язки. Ми запропонували спрямувати рух з мосту на кільцеву розв'язку, щоб уникнути перехрещення потоків руху", - зазначив аудитор.

 

 

Крім того, пропонують встановити світлофори для безпечності руху та організації руху до об'єктів сервісу.

 

 

"В проекті ми не знайшли з'їздів до супермаркету. Також ми звернули увагу, що водій, який покидатиме стоянку автомобілів, буде змушений виїжджати заднім ходом і не бачитиме при цьому транспортні засоби, котрі в русі", - зазначив аудитор.

 

 

Окремо пропонують організувати можливість збільшення тротуарів.

 

 

 

"Ми припускаємо, що після того, як буде побудований міст, рух буде, як для пішоходів, так і для велосипедистів, тому важливо, щоб велосипедисти потім не змішувались в єдиному потоці руху, а далі не виїжджали на смугу інтенсивного руху автотранспорту", - зазначив аудитор.

 

 

Крім того радять переглянути схему маршрутного орієнтування та розглянути можливість встановлення амортизуючих елементів, мовляв ті, що пропонуються, можуть при ДТП завдавати значних травм.

 

 

Варто наголосити, що це перший випадок, коли місто замовило аудит проєктної документації.

 

 

Як відмітив начальник управління капітального будівництва Роман Галіпчак, проведення аудиту допоможе розпочати роботи.

 

 

Крім того, міський голова Руслан Марцінків додав, що є питання з прилеглими ділянками, які гіпотетично можна викупити.

 

 

"Ми отримали три відповіді – дві з них про відмову від продажу. А ще за одну ділянку хочуть 100 млн грн. Можна порахувати, в яку б приблизно суму місту обійшлася купівля цих трьох ділянок. Та на скільки б дорожчим став міст", - сказав Руслан Марцінків.

 

 

Також очільник міста анонсував зустрічі з китайськими партнерами, де обговорюватимуть питання будівництва мосту.

 

 

 

 

 

 

Листи-відповіді на звернення міської ради про викуп ділянок