Продаж житла у новобудовах: які помилки найчастіше роблять забудовники


Чому кожен третій потенційний покупець не повертається у відділ продажу будівельної компанії після першого візиту та яких банальних помилок найчастіше припускають забудовники у комунікації з клієнтами.

 

Про це за підсумками аудиту відділів продажу сотні житлових комплексів Києва та області повідомила представниця компанії Quadrate 28 Sales Вікторія Задорожна.

 

Забудовники не цінують потенційних покупців

Аудит показав, що у 70% випадків після першого візиту потенційного покупця він втрачає зв'язок з менеджером з продажів.

 

Продавці житла в новобудовах у переважній більшості не ставляться до візитів потенційних клієнтів як до найважливішого етапу – як наслідок, це суттєво впливає на рівень продажів.

 

Головним прорахунком в комунікації між продавцем та клієнтом фахівці називають те, що представники забудовника банально не цікавляться метою потенційного покупця – чому він зателефонував до них.

 

Найчастіше після першого дзвінка менеджер не виявляє зацікавлення у подальшій комунікації з потенційним клієнтом.

 

Серед інших недоліків роботи відділів продажу уже після безпосередньої зустрічі з клієнтом назвали:

 

  • відсутність з'ясування мотивів та платоспроможності клієнта;
  • невміння менеджерів працювати із запереченнями;
  • неструктурованість розмови та неусвідомлення мети дзвінка;
  • порушення термінів – дзвінки відбувались не в домовлений час.
  • купівля квартири відділ продажів забудовник клієнт

 

Як робота менеджерів з продажу впливає на імідж забудовника?

Покупець житла дуже ретельно вивчає не лише цінові пропозиції, а й наявність додаткових переваг того чи іншого ЖК, він стежить і за репутацією, як компаній, так і окремих менеджерів,

– наголосила представниця "Українського клубу нерухомості" Ольга Соловей.

 

Показники свідчать, що на сьогодні забудовники втрачають приблизно 30% потенційних покупців лише через непрофесійність власних продавців.

 

Для підвищення власного іміджу, забудовникам варто більше цінувати потенційних покупців і з максимальною користю використовувати кожен дзвінок і візит клієнтів для досягнення кінцевої мети – продажу квартири.

 

 

Джерело