Чому кожен третій потенційний покупець не повертається у відділ продажу будівельної компанії після першого візиту та яких банальних помилок найчастіше припускають забудовники у комунікації з клієнтами.
Про це за підсумками аудиту відділів продажу сотні житлових комплексів Києва та області повідомила представниця компанії Quadrate 28 Sales Вікторія Задорожна.
Забудовники не цінують потенційних покупців
Аудит показав, що у 70% випадків після першого візиту потенційного покупця він втрачає зв'язок з менеджером з продажів.
Продавці житла в новобудовах у переважній більшості не ставляться до візитів потенційних клієнтів як до найважливішого етапу – як наслідок, це суттєво впливає на рівень продажів.
Головним прорахунком в комунікації між продавцем та клієнтом фахівці називають те, що представники забудовника банально не цікавляться метою потенційного покупця – чому він зателефонував до них.
Найчастіше після першого дзвінка менеджер не виявляє зацікавлення у подальшій комунікації з потенційним клієнтом.
Серед інших недоліків роботи відділів продажу уже після безпосередньої зустрічі з клієнтом назвали:
- відсутність з'ясування мотивів та платоспроможності клієнта;
- невміння менеджерів працювати із запереченнями;
- неструктурованість розмови та неусвідомлення мети дзвінка;
- порушення термінів – дзвінки відбувались не в домовлений час.
- купівля квартири відділ продажів забудовник клієнт
Як робота менеджерів з продажу впливає на імідж забудовника?
Покупець житла дуже ретельно вивчає не лише цінові пропозиції, а й наявність додаткових переваг того чи іншого ЖК, він стежить і за репутацією, як компаній, так і окремих менеджерів,
– наголосила представниця "Українського клубу нерухомості" Ольга Соловей.
Показники свідчать, що на сьогодні забудовники втрачають приблизно 30% потенційних покупців лише через непрофесійність власних продавців.
Для підвищення власного іміджу, забудовникам варто більше цінувати потенційних покупців і з максимальною користю використовувати кожен дзвінок і візит клієнтів для досягнення кінцевої мети – продажу квартири.
0 Коментарів - Написати коментар