Відбулись громадські слухання по ДПТ в межах вулиць Нацгвардії, Коновальця та Сорохтея. Фото

10 липня в Івано-Франківську відбулися слухання щодо розгляду та врахування пропозицій громадськості при розробці детального плану території в межах вулиць Нацгвардії, Коновальця та Сорохтея.

Раніше, 29 червня, ДПТ представили на засіданні архітектурно-містобудівної ради при Департаменті містобудування, архітектури та культурної спадщини Івано-Франківської міської ради.

 

На слуханнях представники ЛКП "Львівавтодор" доповіли про результати транспортного моделювання щодо впливу на транспорту систему міста забудови мікрорайону в межах вищезгаданих вулиць. Для Івано-Франківська такі дослідження були проведені вперше. Наразі в Україні вони виконуються лише у Львові та Києві.

 

"За результатами моделювання було зроблено прогнози щодо того як зміняться потоки автомобілів та пасажирів на вуличній мережі міста при появі цього мікрорайону, населення якого розраховане на 11 тис мешканців. Визначено наскільки будуть завантаженні існуючі та проектовані вулиці і проїзди при різних сценаріях розвитку вуличної мережі в межах мікрорайону та запропоновано найраціональніший. Цей сценарій порівняно з іншими розосереджує рух автомобілів на вуличній «сітці», не зумовлює утворення так званих «тягучок» та заторів на виїзді з мікрорайону, а також надає перевагу в русі пішоходам та велосипедистам за рахунок застосування засобів заспокоєння дорожнього руху на проектованих вулицях і проїздах. Встановлено потребу в місцях паркування на території мікрорайону та зроблено прогнози щодо інтенсивності руху велосипедистів. Для покращення доступності до зупинок громадського транспорту (зменшення до них часу добирання) запропоновано змінити існуючі автобусні маршрути, проклавши їх через територію мікрорайону", - кажуть проектанти.

 

Прогнозується, що таке рішення дасть змогу скороти частку використання приватних автомобілів при поїздці до та з мікрорайону на 2 % (з 25 до 23%) та підвищити частку використання громадського транспорту на 5% (з 33 до 38%) в тому числі і за рахунок зменшення використання руху пішки.