Мінсоцполітики нагадало, як оформити субсидію онлайн


Із наближенням опалювального сезону Міністерство соціальної політики отримує все більше запитань від громадськості щодо теми субсидій на житлово-комунальні послуги.

 

Тому у відомстві вирішили повідомити, як оформити субсидію через мережу Інтернет, інформує прес-служба Мінсоцполітики.

 

У повідомленні зазначається, що для цього потрібно:

 

Шаг 1. Зайти на сайт Міністерства соціальної політики України за посиланням у рубрику «Е-Сервіси»;

 

Шаг 2. У рубриці «Е-Сервіси» потрібно обрати «Субсидії»;

 

Шаг 3. Після цього вас автоматично переведе на сайт з призначення житлових субсидій, де потрібно обрати 1 з трьох способів реєстрації.

 

Минсоцполитики напомнило, как оформить субсидию онлайн

 

У разі обрання «реєстрація або вхід з ідентифікацією електронним цифровим підписом» та «реєстрація або вхід з ідентифікацією BankID», подання та підписання документів відбувається виключно в електронному вигляді без необхідності особистого відвідування управління соціального захисту.

 

У разі обрання «реєстрація або вхід за адресою електронної пошти» зазначено, що необхідно подати документи у паперовій формі (після заповнення форми на сайті вам прийде ПДФ-версія документу, яку потрібно буде роздрукувати, підписати і занести у орган соціального захисту).

 

Шаг 4. Після успішного входу в систему буде здійснено перехід до заповнення електронних форм:

  • заяви про призначення та надання у грошовій формі через (зазначається відділення банку);

  • декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії.

 

Шаг 5. Після заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно перевірити та підтвердити правильність внесених даних, та подати документ.

 

Після заповнення усіх форм на електронну адресу надійде повідомлення «Вашу електронну заяву на призначення житлової субсидії було успішно зареєстровано. Її номер – ***». Його рекомендується зберегти.

 

У Мінсоцполітики зауважують, що розглядатиме заяву саме той орган соціального захисту населення, який було зазначено при заповненні електронної форми. У разі, якщо не використовувався електронний цифровий підпис, то доведеться особисто звернутися до органу соціального захисту населення, аби власноруч підписати документи. У цьому випадку співробітники Мінсоцполітики зв’яжуться з субсидіантом, аби узгодити дату і час вашого візиту.