Марцінків каже, що адміністративні послуги для іванофранківців стануть ще доступнішими

В Івано-Франківську презентували план дій для підвищення якості надання адмінпослуг в місті у межах проекту Академії Фольке Бернадотта "Місцеве самоврядування та верховенство права в Україні".

Місто обрадо для удосконалення сферу архітектури та містобудування, адже, на думку міського голови Руслана Марцінківа, вона має найбільше корупційних ризиків. Тому необхідний простий та прозорий механізм отримання дозвільних документів у цій галузі.

 

«Ми плідно працюємо в напрямку відкритості й прозорості влади в Івано-Франківську. Як наслідок – громадська мережа «Опора» визнала нашу міську владу однією з найпрозоріших в Україні. Ми надаємо адміністративні послуги з усіма вимогами часу і законодавства. Дуже важливо, що Івано-Франківськ не зупиняється, бо проблеми є, особливо з наданням адмінпослуг в таких сферах як архітектура, містобудування. Ми очікуємо пропозицій, як удосконалити цю роботу. Нам важливо залучати експертів ззовні. Тут мають значення моніторинги та опитування, які відбувались в рамках проекту. Будь-яка критика дозволяє йти вперед. Будемо брати участь в усіх проектах, які дозволяють нам ставати більш відкритими і прозорими для людей», - зазначив Руслан Марцінків.

 

Як розповіла спеціаліст проекту Ольга Лучка, Івано-Франківськ демонструє високі показники дотримання верховенства права і при цього ділиться своїм досвідом та напрацюваннями з іншими українськими містами. Але експерти з соціологічної агенції «ФАМА» та АМУ намагатимуться допомагати нам і надалі у процесі якісних змін саме в розрізі верховенства права. Основним ініціатором і партнером, переконана Ольга Лучка, у процесі змін є саме громада та місцева влада.

 

Однією з визначних складових презентованого плану дій є так звані «дорожні карти», розроблені експертами проекту. Це наочні пояснення мешканцям, як отримати ту чи іншу адміністративну послугу. Для прикладу спеціалісти створили три такі: отримання (зміни) поштової адреси, розміщення зовнішньої реклами та виготовлення паспорту забудови земельної ділянки. Планується розробити такі дорожні карти і для решти популярних адмінпослуг.