Зовнішня реклама — одяг який не личить Франківську (ФОТО)

З приходом весни в Івано-Франківську розпочались "активні" роботи із впорядкування зовнішньої реклами.

Деякі кричущі та незграбні "приманки" для покупців прибрали з фасадів будинків. З ініціативи Департаменту архітектури та містобудування сформовано робочу групу, яка покликана вирішити низку проблемних та спірних питань.

 

Але поки «моторно» обговорюють та намагаються затвердити "Концепцію розвитку зовнішньої реклами в Івано-Франківську" —місто продовжує втрачати обличчя, стиль і смак. 

 

 

Колись атмосферний Станіславів, туристична та культурна мекка Прикарпаття — вітає туристів замурзаними сукнями наречених, що відбивають бажання одружуватися, сіті-лайтами, біг-бордами, "спотикачами". Місто починає нагадувати тотальний простір споживачів, адже на кожному кроці усміхнені обличчя, ідеальні фігури та досконалі страви манять купити, купити більше, купляти, доки не закінчиться «купило». 

 

 

Попереду День міста, два грандіозні фестивалі. Франківськ прийматиме гостей. Але зараз його самовільно одягнули в неохайну та картату рекламу, зовсім не за розміром. 

 

Саме тому, потрібні чіткі та зрозумілі правила впорядкування зовнішньої реклами, де будуть враховані інтереси мешканців міста, підприємців та економічні зиски. Але справа зрушиться з місця тоді, коли на перший план вийде інтерес самого Івано-Франківська.  

 

 

 

 

 

 

Голос