Житлово-комунальні послуги є базовими та найближчими до людей, — Зубко

Саме реформа децентралізації дає можливість модернізувати підприємства житлово-комунального господарства.

І сьогодні дуже важливою є якість цих послуг, які є базовими і найближчими до людей. На цьому наголосив Віце-прем’єр-міністр — Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко під час урочистостей до Дня працівника ЖКГ у Житомирі.

 

«Реформа децентралізації стала базовою в Україні. На місця були передані фінанси, можливості та повноваження, що дозволило підприємствам ЖКГ проводити модернізацію і бути амбітними. Якщо говорити про зростання місцевих бюджетів, то у 2014 році з початком реформи децентралізації, Житомир мав 300 млн грн, а вже 2018 рік закінчив з показником у 1,5 мільярда гривень. Окрім фінансування з місцевих бюджетів, місто залучило інвестиції Світового банку, уряду Швейцарії в модернізацію житлово-комунального господарства міста. І я маю надію, що ці проекти будуть успішно реалізовані, і у першу чергу дадуть якісну послугу», – зазначив Геннадій Зубко.

 

За словами Віце-прем’єр-міністра, сьогодні важлива якість послуг і в освіті, і в медицині, і у наданні адмінпослуг.

 

«Водночас послуги ЖКГ – це базова послуга і найближча до людини. А їх якість – це повага до людини, яка сплачує послуги. Тому ми зараз хочемо бачити амбітні міста, які проводять реформи і модернізують ЖКГ. І основні напрямки у цьому – модернізація комунальних підприємств, створення інституту відповідального власника, проведення термомодернізації й енергоефективності в житловому секторі», — підкреслив Геннадій Зубко.

 

Урядовець додав, що монетизація субсидій – також важливий елемент до енергоефективності: «Люди завжди оплатять якісну послугу. І саме монетизація субсидій забирає бар’єр щодо енергоефективності у домогосподарств. Адже тепер люди будуть рахувати, що споживати і як економити на комунальних послугах».