Департамент містобудування, архітектури та культурної спадщини відзвітував за рік роботи

На вчорашньому засідання виконавчого комітету, директор Департаменту містобудування, архітектури та культурної спадщини Дмитро Нижник відзвітував про роботу підрозділу за останні 11 місяців.

За його словами, зараз структура департаменту складається з трьох управлінь та двох відділів.

 

Зокрема, за звітний період управління генерального плану та містобудівного кадастру розглянуло 502 звернення стосовно надання будівельних паспортів забудови земельної ділянки. Видано 266. Розглянуто 485 звернень стосовно надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки. Видано 213. Видано 2731 довідок з містобудівного кадастру, розглянуто 627 звернень стосовно погодження проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки, з них надано 515 позитивних висновків. У базу містобудівного кадастру внесено 17 детальних планів територій та відкоригований генеральний план с. Крихівці. Триває робота над генеральним планом Хриплина.

 

За дорученням міської влади Департамент виконав схему розташування нових світильників в сквері позаду головного корпусу Медакадемії та в сквері на майдані Міцкевича. Розроблено проектні пропозиції благоустрою скверу поруч будинку № 30 по вул. Академіка Сахарова. Ці пропозиції передбачають облаштування доріжок, виділення спеціальних зон для дитячих ігор та відпочинку дорослих. Задля комфортного перебування на даній території, влаштовано освітлення.

 

Були розроблені ескізні пропозиції благоустрою скверу в районі Княгинин. На стадії виготовлення – проект облаштування території навколо Німецького озера. Також опрацьовано та надано пропозиції розташування громадських вбиралень в центральній частині міста. Підготовлені та видані містобудівні умови і обмежень на ряд соціально значимих для міста обєктів: дитячий садочок на 190 місць в мікрорайон Каскад, група багатоквартирних житлових будинків з квартирами для учасників АТО в районі «Епіцентру».

 

Що стосується благоустрою міста, то за 11 місяців роботи було підготовлено 15 проектів рішень про демонтаж самовільно встановлених тимчасових споруд та рекламних конструкцій. Опрацьовано 44 схеми розміщення дрібно роздрібної торгівлі та надання послуг у сфері розваг. Погоджено 131 паспорт літніх торгових майданчиків. Надано 106 дозволів про продовження розташування тимчасових споруд.

 

З розповсюджувачами зовнішньої реклами укладено 65 договорів Забезпечено поступлення до міського бюджету коштів у сумі 1 млн. 383 тис. грн. За звітний період опрацьовано 92 місця соціальної реклами.

 

Підготовлено нову редакцію Порядку розміщення вивісок в Івано-Франківську. Для цього був проведений круглий стіл, в якому взяли участь всі зацікавлені сторони, включаючи громадськість, та створено робочу групу, до якої увійшли виробники вивісок, підприємці, представники громадськості. Загалом, за звітний період  до департаменту звернулося більше 300 суб’єктів господарювання з приводу встановлення вивісок.

 

У сфері охорони культурної спадщини департамент працював над реалізацією Програми на 2016-2018 роки.

 

Серед  здобутків — реконструкція Фортечного провулку. На цій території вимощено бруківку, змонтовано систему водовідведення, встановлено вуличне освітлення, проведено попередні роботи з очищення фортечного муру для подальшої його консервації. Були проведені роботи з пристосування балкону на вежі міської Ратуші під оглядовий майданчик. Розчищено та відремонтовано приміщення на шляху до балкону і підготовлено їх для виставлення виставкової чи музейної експозиції, модернізовано металеві сходи; обладнано балкон додатковою огорожею. Відремонтовано та відреставровано фасади історичних будівель. Насамперед, це будинки біля Фортечного провулку.

 

На завершальній стадії ремонтно-реставраційні роботи фасадів будинків по вул. Гетьмана Мазепи 7-9. А на Мазепи, 5 – тривають. Зауважу, що на всіх вищевказаних обєкта роботи продовжуватимуться і майбутнього року – а це і реставрація вхідних дверей та балконів.