У Франківську затвердили новий порядок продажу комунальної землі

Міська рада затвердила новий порядок продажу земельних ділянок комунальної власності територіальної громади м. Івано-Франківська.

Відповідний проект рішення депутати прийняли під час другого пленарного засідання сесії міської ради, яка відбулася 20 січня.

 

Новий порядок дещо відрізняється від аналогічного документу, який був прийнятий у травні 2015 року. Зокрема, управління земельних відносин втратило повноваження замовника на проведення землевпорядних та землеоціночних робіт. Тепер ці обов’язки виконуватиме департамент комунальних ресурсів Івано-Франківської міської ради.

 

Громадяни чи юридичні особи, які хочуть придбати у власність земельні ділянки, що знаходяться в оренді та на яких розташовані належні їм об'єкти нерухомого майна, подають відповідну заяву через ЦНАП.

 

За бажанням заявника та за згодою міської ради придбання земельної ділянки може  здійснюватися з розстроченням платежу, але не більше ніж на п'ять років (60 місяців).

 

У заяві зазначаються місце розташування земельної ділянки, її цільове призначення, розміри та площа, а також згода на укладення договору про оплату авансового внеску в рахунок оплати ціни земельної ділянки.

 

Далі департамент комунальних ресурсів готує та подає на розгляд проект рішення виконавчого комітету та сесії міської ради про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або про проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки, чи про відмову в продажу із зазначенням обґрунтованих причин.

 

Також новий порядок регулює продаж земельних ділянок на конкурентних засадах, тобто на аукціоні.  При цьому всі підготовчі функції щодо організації земельних торгів покладаються на департамент комунальних ресурсів.

 

Ознайомитися із текстом документу можна на сайті міської ради.