Ребрендинг компанії Благо

Оновлений бренд уособлює собою поєднання класичних традицій та цінностей зі сміливими інноваційними технологіями, що з кожним днем все міцніше вплітаються в повсякденне життя.

Логотип бренду підкреслює сучасний стиль, з оглядом на авангардні світові тренди та європейські амбіції бренду, а дескриптор бренду особисто заявляє про напрямок компанії.

 

Графічний знак логотипу уособлює собою птаха — символ Галичини, поєднуючи майбутнє з сьогоденням.

 

Серед загальних обрисів легко впізнати замковий стиль еркерів та арочних вікон, що використовувалися в античних замках та фортецях.

 

Символ говорить про постійне прагнення до розвитку та підкреслює, що розвиток можливий лише вдосконалюючись за умови міцної підтримки історії та знанні традицій.

 

Колористика бренду "Благо" являє собою втілення статусного класичного стилю, що несподівано доповнюється яскравими та сміливими проявами сучасного та модернового контрасту, поєднання яких привертає увагу та заворожує.

 

Це створює індивідуальність та чутливість бренду до тенденцій, вподобань та особистих потреб кожного клієнта.

 

Фірмовий патерн уявляє собою вулиці міста, що розгалужуються та створюють неповторні риси міста.

 

За уявною простотою окружностей лежить складний і багатогранний всесвіт, сплетений з тисяч процесів в єдину систему життєвих цінностей.