ДАБІ створила Громадську приймальню

16 червня розпочала свою роботу Громадська приймальня Держархбдінспекції - сервіс, який об’єднав в собі низку функцій щодо комунікацій державної установи з громадянами.

Громадська приймальня ДАБІ прийматиме письмові та електронні звернення громадян, запити на отримання публічної інформації, дзвінки на Гарячу лінію, надаватиме роз’яснення щодо функцій та послуг Держархбудінспекції та консультуватиме щодо отримання місцевими громадами функцій держархбудконтролю.

«Усі питання, які стосуються комунікації з громадянами, зосереджені в одному місці, - повідомив Голова Державної архітектурно-будівельної інспекції України Олексій Кудрявцев. – Наше завдання – зробити так, щоб людина отримала чітку й інформативну відповідь на своє звернення і в неї не було більше потреби звертатися повторно».

За його словами, окремою важливою функцією Громадської приймальні є консультування місцевих громад щодо процесу децентралізації держархбудконтролю.